http://www.samosia.pl Umiecie tańczyć? http://www.kowbojki.pl W jakim kraju poza Polską moglibyście lub chcielibyście żyć? http://www.samosia.pl Slub to chyba zly pomysl. http://www.kowbojki.pl Mam pytanie. http://www.kowbojki.pl Zostałam wyrzucona z domu! http://www.samosia.pl Myślicie, że jest tu jeszcze ktoś z kim można normalnie pogadać? http://www.planowo.pl Dlaczego noże do sushi tępia sie w ciepłej wodzie? http://www.samosia.pl Czy..? http://www.planowo.pl Co to za forum gdzie wulgarny cham jest bezkarny i bezczelnie ubliza tu innym? http://www.planowo.pl Dupowwciskreklamowy za spamowy polecający link przytula kasiore w wysokości aż 10-50gr za spam i orgazm ze szczęścia doznaje haaa haaa http://www.planowo.pl Mamy nowe łytki .. i mają bardzo ładny wzór http://www.kowbojki.pl Kto z zalogowanych jest najbardziej zgorzknialy i dwulicowy? http://www.planowo.pl Mamy nowe łytki ... i mają bardzo ładny wzór i wydaje nam się że ładniej by wyglądało położenie ich bezspoinowo, mąż słyszał że można je tak kłaść ale wolelibyśmy się upewnić przed podjęciem decy http://www.kowbojki.pl Pytanie do facetów http://www.samosia.pl W jakim filmie chcielibyscie zagrac glówna role? http://www.kowbojki.pl I wkurza mnie to, że już sie ktoś czepia, bo napisałam o psychiatrze http://www.planowo.pl Dlaczego infantylny spamer non stop z tego samego kompa spamowe linki tu zamieszcza i po chamsku ubliża innym uczestnikom tego forum? Dlaczego nikt go nie kasuje i jest tu bezkarny? Skoro: http://www.samosia.pl A Wy? http://www.kowbojki.pl Musze rozstać sie z człowiekiem którego kocham http://www.kowbojki.pl Halo, słuchawka? http://www.kowbojki.pl Czy na kowbojkach są fajni i wartościowi faceci czy wszyscy to taka patologia jaką widać tu an codzień? Pytam dziewczyny. http://www.samosia.pl Miejsca w Polsce, które warto odwiedzić. :) http://www.samosia.pl Jesteście ładni? http://www.samosia.pl Powody do życia http://www.planowo.pl Dlaczego wulgarny cham spamer ma przyzwolenie na tym forum i bezkarnie ubliża innym? http://www.kowbojki.pl Zakochalem sie w kowbojce Ryszardzie xD http://www.samosia.pl Do czego wy tak właściwie dążycie w tym swoim życiu? http://www.planowo.pl Płytki z fugą czy na styk bezspoinowo?

Przepisy i porady.
Gotuj i dodawaj własne.

DYSKUSJI: 49637
PRZEPISÓW: 69875